close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מה זה No Code ואיך מקימים עם זה נכסים דיגיטליים?

מערכת שורשכז אדר, תשפא11/03/2021

No Code (אל-קוד) היא פלטפורמת מחשוב מתקדמת שיש ביכולתה להנגיש הרצת יישומים ויכולת פיתוח למפתחים שאינם מוגדרים כתוכניתנים

תגיות:
לאחרונה אנחנו יכולים לשמוע את המונח "נכס דיגיטלי" כמעט בכל מקום. הסיבה שנכסים דיגטליים הפכו להיות כל כך מדוברים היא העובדה שניתן כיום להקים ולנהל אתרי אינטרנט, נכסים דיגיטליים ואפליקציות – בלי לדעת לתכנת או ללא צורך בכתיבת שורת קוד אחת. עולם ה"ללא קוד" הולך וצובר תאוצה וגם אתם חייבים להיות שם ולהנות מהמהפכה הטכנולוגית הזו.

רקע כללי על ה No Code
No Code (אל-קוד) היא פלטפורמת
מחשוב מתקדמת שיש ביכולתה להנגיש הרצת יישומים ויכולת פיתוח למפתחים שאינם מוגדרים כתוכניתנים. לפלטפורמה תשתית בעלת כלים ומערכות מידע למפתחים הכוללת גם אפליקציות, שאין בהם שום צורך בתכנות.
No Code מצטיינת בפיתוח ועיצוב של יישומים עבור יישומי רשת, או מסד נתונים הנבנים בסיוע של ממשק גרפי מוכן מראש וממשקי תוכנה, מה שחוסך את התהליך המסורבל של כתיבת קוד.

מי הם המשתמשים העיקריים של No Code
היות ומדובר בפלטפורמה שלא מצריכה תכנות, אז מן הסתם המפתחים הם לא מתכנתים אלא מנתחי מערכות מקצועיים, או כאלו שלמדו לעבוד עם מערכות אלו למעשה כל אחד יכול לעבוד על פרוייקטים המוגדים "אל – קוד" ולספק שירותים בתחום. רבים כיום עושים את צעדיהם הראשונים אל עולם הפיתוח הטכנולוגי ועולם האינטרנט באמצעות למידה של המערכות , הכירות איתם, ויכולת לשלב עולמות מידע שונים לכדי יצירת פרויקט אחד משמעותיח.

היתרונות של No Code
- מענה מהיר ואיכותי לארגונים גדולים – היות ועיבוד ואחסון הנתונים של No Code מתקיימים בענן, עבור ארגונים גדולים No Code הוא פתרון נוח ונגיש כאשר הוא פותר את עניין העומס הדיגיטלי על מנהלי המחשוב ועל המחלקות השונות בארגונים.
- אבטחת מידע חזקה – אתרים שנבנו במסגרת פיתוח No Code מאובטחים באופן חזק יותר ובעלי פחות "פרצות" באבטחה.
- עלות נמוכה - היות ותשתית No Code אינה מצריכה מתכנתים, עלות ההעסקה באופן טבעי יורדת וניתן להעסיק אנשים במשכורת שאינה בעלות גבוהה. עבור עסקים קטנים, זה נושא משמעותי מאד.

- גמישות ארגונית – חברות המכשירות מספר עובדים למערכות הטכניות של No Code שאינן מצריכות מתכנתים או העסקה של מספר מתכנתים לא רק מוזילה את עלויות החברה השוטפת ברמת השכר לעובדים, אלא גם מאפשרת את גמישות העובדים לבצע את אותה העבודה במידה וכוח האדם מצטמצם זמנית או באופן קבוע.

שיווק דיגיטלי אם בעבר התרגלנו שאנשי שיווק , חושבים קריאטיב ומעלים קמפיינים, עולם האל קוד הציב את השיווק במקום אחר לחלוטין. אנשי שיווק דיגיטלי חייבים להכיר את השירותים השונים באמצעותם הם יכולים לפתח מערכי שיווק מאוד מתקדמים. השיווק עבר מקראטיביות של מדיה לקראטיביות טכנולוגית.

עולם העבודה, No code ומה שביניהם
No Code מאפשרת לרענן את שוק העבודה באופן שלא נראה בעבר. כאשר שכר של מתכנת איכותי גבוה מהממוצע העלות העסקית של חברה או ארגון גדולים להעסיק מתכנת היא גדולה מהרגיל, מה שמשפיע על העסקתם של מתכנתים בארגונים בינוניים וקטנים. מערכת ה – No Code בה בונים אתרים, מערכות טכנולוגיות המעניקות פתרונות לחברות ועסקים ואפליקציות משנה לגמרי את חוקי המשחק ואת שוק העבודה בכל מה שקשור למתכנתים ועלויות מעסיק בעולם הטכנולוגי.

No Code משנה את העולם הטכנולוגי
No Code הוא ללא ספק מהפכה עוצמתית. ראשית, בתהליכים עבור חברות ועסקים לשנות את המערך הפנים-ארגוני שלהם בכל מה שקשור לתפיסה הטכנית בפיתוח, ובכך גם לעמוד בקצב הדיגיטלי שהעולם מסתחרר בו, ושנית, מעניק יכולת לבצע בפועל שינויים מהירים יותר ואיכותיים יותר שיניבו רווחים וגמישות.

העולם הטכנולוגי לא משתנה רק דיגיטלית יחד עם No Code אלא גם תעסוקתית. ארגונים וחברות משנים לחלוטין את הגישה שלהם בכל מה שקשור לגיוס עובדים והכשרתם לתפקידים השונים, מה שמגוון בכוח האדם, מוזיל את עלות המעביד ומביא לשינויים משמעותיים בעולם העבודה בתחומים אלו.

No Code מבשרת בשורה לעולם וחזון – פלטפורמות שבהן מגוון אנשי המקצוע מכל התחומים החל מחינוך ועד להייטק יעזו ליזום, לקחת את הצעדים הבאים בכל מה שקשור לפתרונות ייעול לעסקים וארגונים ולגוון בתחומי פעילות שונים על מנת להתקדם יחד עם העולם הדיגיטלי והטכנולוגי באופן שבו אף בעל עסק קטן או חברה בינונית יצטרכו לקרוע את הכיס בשביל להצליח, ואנשים מוכשרים יוכלו להיות מועסקים במגוון חברות כשהם מביאים איתם עולם ומלואו של רעיונות חדשים, פתרונות ואוויר חדש ומרענן לארגון.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה